کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9193 | مشاهده و دانلود: 739650242 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/27 | اعضاء: 316686 | نظرات: 37901
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها مبارک باد 💐
تخفیف 20 درصدی لایسنس آنتی ویروس نود 32 فقط تا امشب خرید از اینجا
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 خرید لایسنس نود 32 اورجینال مناسب آخرین نسخه ها فقط 220 تومان از اینجا

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

زواران، وب‌سایتی برای رزرو اقامت در مشهد مقدس

وب‌سایت زواران پایگاهی است که از طریق آن می‌توانید برای سفر به مشهد مقدس در مکانی مناسب، نزدیک به حرم امام رضا (ع) محلی برای اقامت رزرو کنید.

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛ یکی از عوامل مؤثر در کیفیت سفر به مشهد مقدس محل اقامت در طی سفر است. تجربه یک سفر خاطره‌انگیز و لذت‌بخش با اقامتی آسوده و صد البته ارزان، کامل می شود. یکی از گزینه‌های خوب جهت اقامت در مشهد، هتل یا هتل آپارتمان است. پارامتر هایی مانند نزدیکی به حرم مطهر امام هشتم (ع)، کیفیت اتاق ها، غذا، نظافت و حتی برخورد پرسنل هتل و... می توانند تعیین‌کننده باشند.

مشهد مقدس سالانه پذیرای میلیون‌ها مسافر از داخل و خارج کشور است. بنابراین  انتخاب محل اقامت از میان هتل ها و هتل آپارتمان‌های با کیفیت و نزدیک به حرم مطهر امام هشتم (ع) می تواند به یک چالش در هنگام رسیدن به این شهر تبدیل شود. پس بهتر است قبل از عزیمت به مشهد اطلاعات کافی در مورد هتل‌ها و هتل آپارتمان های مشهد بدست آورده تا بتوانیم انتخابی خوب و مناسب برای اقامت خود داشته باشیم. همچنین در صورتی که بتوانیم طبق برنامه‌ریزی خود محل اقامت را رزرو کنیم، می توانیم با خیال بسیار آسوده سفر خود را آغاز کنیم و فوراً پس از رسیدن به مقصد خستگی راه را از تن درکنیم. وب سایت زواران به نشانی www.zavaran.com توانسته با گردآوری هتل‌های با کیفیت و ارزان مشهد مقدس، امکان رزرواسیون آنلاین این هتل‌ها را فراهم کند.

امکان جستجو در هتل‌های نزدیک حرم مطهر بر اساس قیمت هتل‌ها، میزان امکانات و ظرفیت آنها مهیا است. همچنین تصاویر از اتاق‌ها و توضیحات سایر مشخصات هتل من جمله آدرس و درجه کیفی در وب سایت زواران درج گردیده است. توصیه می کنیم قبل از سفر به مشهد از وب سایت زواران دیدن کنید.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 27048 گروه خبری: اخبار فناوری منبع خبر: zoomit.ir تاریخ خبر: 1394/04/07 تعداد مشاهده: 2050
سافت گذر